Beste Nessers, medeparochianen,
Vandaag is een van de warmste dagen, vandaar dat het verzoek vanuit het dorp kwam om de Urbanuskerk van Nes open te stellen in navolging van diverse berichten in de media waarin dit ook werd gemeld. De temperaturen in de kerkruimte zijn immers een stuk aangenamer dan thuis, het zou velen helpen om niet overhit te raken. De voorzitter van de dorpsraad, dhr. Henk Boelrijk heeft zich hiervoor ingezet en beschikbaar gesteld om aanwezig te zijn en een oogje in het zeil te houden en te kunnen assisteren wanneer nodig, evenals onze gastvrouw van de parochie Eef Baar. Zo helpen we als onderdeel van de Nes om de omstandigheden draagbaar te houden voor de Nessers, fijn dat we kunnen helpen!
Het verzoek is om geen huisdieren in de kerk mee te nemen, buiten is genoeg schaduw en koelte te vinden voor hen. Er wordt ondertussen ook gewerkt in de kerk aan de glas in lood ramen, alstublieft de steigers niet benaderen of betreden i.v.m. eisen vanuit de verzekering.
Keep it cool, Urbanus doet de rest!
Met hartelijke en koele groet,
Uw parochieteam.
|
 |
|